Archiv >> Fotbalový turnaj o pohár předsedy SOSaD

Fotbalový turnaj o pohár předsedy SOSaD



 

Vážení kolegové a kolegyně

dne 16. 6. 2012 se bude konat v Sokolově II. ročník fotbalového turnaje o pohár předsedy svazu SOSaD. Chtěli bychom za naší základní organizaci postavit jeden fotbalový tým. V případě, že se přihlásí více hráčů, budou dva týmy. Pokud by, jste měli zájem si zahrát fotbálek a pokusit se pro naši organizaci vyhrát pohár budeme rádi, když se přihlásíte. Ženy v týmu vítáni.

Odjezd v pátek odpoledne dne 15. 6. 2012 v 16:48 hod. R 614 Solubia, Ubytování zajištěno.

Účast na turnaji hlaste předsedovi ZO na tel. 604 855 053 nebo na ZV

 

 

 

 

celé propozice:

 

 

 

 

P R O P O Z I C E

Svaz odborářů služeb a dopravy,  České dráhy a.s., SŽDC, s. o. , ve spolupráci s RCP Ústí nad Labem, PO Karlovy Vary, ČD CARGO, a. s. PJ Plzeň, KCOD  Karlovy Vary, VDOD Karlovy Vary  

Pořádají

         Turnaj v kopané  o pohár

              Předsedy SOSaD

 

 

Pořadatel:                  Svaz odborářů služeb a dopravy

                                    Organizačně zajišťuje ZO SOSaD Sokolov

 

Termín:                      16 června 2012 od 10:00 hodin

 

Presentace:                 16. června 2012 od   9:30 hodin

 

Řízení turnaje:          Ředitel turnaje: Honza Vašák tel.972 444 490, mobil 602 486 793,   

                                    mail:Vasak@szdc.cz

                                   Organizační pracovníci: Petr Zilvar,  Karla Vašáková, Tomáš Polívka,

                                    Iveta Kratochvílová, Radka Hezoučká, Petr Pospíšil

 

Rozhodčí:                   budou delegováni okresním svazem rozhodčích

 

Místo konání:            fotbalový stadion BANÍK Sokolov – „horní“ hřiště a hřiště s umělým trávníkem

 

Podmínky účasti:      Podmínky jsou stanoveny směrnicemi pro organizování a financování sportovních akcí hrazených z prostředků SF ČD, a.s.,  ČD CARGO, a,s, FKSP SŽDC, s.o. .

Každý zúčastněný tým předloží při prezenci jmenný seznam účastníků – maximálně 22 osob s určením vedoucího týmu

                                   Účastníci startují v době svého volna.                   

 

Předpis:                     Hraje se dle pravidel pro kopanou a těchto propozic. Hraje 11 hráčů, střídání je libovolné.

Hrací doba 2 x 10 minut.

Systém:                      Předpokládáme, že se přihlásí osm družstev, která budou rozdělena do dvou skupin po čtyřech týmech (hraje se na dvou hřištích), první dvě mužstva ze skupin se utkají křížově o finále. Poražení semifinalisté a mužstva na třetím a čtvrtém místě se utkají vzájemně a celkové umístění. Vítěz fotbalového turnaje z roku 2011 bude nasazen do skupiny „A“ a druhý v pořadí bude nasazen do skupiny „B“, ostatní mužstva budou do skupin  dolosována při presentaci..

Hrací doba a systém se může před začátkem turnaje upravit podle počtu přihlášených týmů.

O umístění týmů ve skupinách rozhoduje tabulka. Při rovnosti bodů rozhoduje vzájemný zápas, poté celkové skóre, podíl vstřelených a obdržených branek. V utkání o umístění bude při nerozhodném výsledku prodlouženo utkání o 10 minut, v případě dalšího nerozhodného výsledku bude proveden penaltový rozstřel..

 

Protesty:                   Protesty se podávají s vkladem 500.-Kč k rukám ředitele turnaje (vklad se nevrací) o 

                                   protestu rozhodne jury složená s vedoucích mužstev

 

Ceny:                         Vítěz obdrží putovní pohár předsedy SOSaD .První, druhá a třetí mužstva obdrží   

poháry  , všechna zúčastněná družstva obdrží diplomy, věcnou cenu  a 

                                    diplom obdrží nejlepší střelec,  diplom a cenu obdrží také největší „Lazar“.

 

Pojištění:                    účastníci jsou povinni uzavřít na dobu konání sportovní akce základní úrazové pojištění individuelně na vlastní náklady.

 

Stravování:                zajišťuje pořadatel

 

Ubytování:                 zajišťuje pořadatel (15. / 16. 6. 2012) na  základě žádosti  vedoucích jednotlivých týmů v ubytovacím zařízení BANÍK SOKOLOV zaslané nejpozději se závaznou přihláškou,.

 

Přihlášky:                  Závazné přihlášky, s případným požadavkem na ubytování, zašlete na adresu:

ZO SOSaD Sokolov, Nádražní 19, 356 01 Sokolov,

nebo elektronicky na adresu: Vasak@szdc.cz

nejpozději do: 15. 5. 2011.

 

 

 

 


| Autor: Jan Kadečka | Vydáno dne 22. 04. 2012 | 1427 přečtení | Počet komentářů: 19 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek
ÚŘEDNÍ HODINY ZV
01.01.2022:

ÚŘEDNÍ HODINY ZV ZO

 

PONDĚLÍ    8:15 - 12: 15 

ÚTERÝ        8:15 - 12: 15 

STŘEDA      8:15 - 12: 15 

 

OMEZENÍ ÚŘEDNÍCH HODIN:

 

 

Vyhledávání

Vyhledat text

Čtenář:

Uživatelské jméno:

Heslo:




Registrace nového čtenáře!

Code & design by TRISKELION Multimedia © 2007. Powered by phpRS